EYW - Általunk lesz jobb!

Most van az európai ifjúsági hét (EYW), s ennek örömére országszerte flashmobmegmozdulásokkal hívtuk fel magunkra, vagyis az ifjúságra a figyelmet. A szlogen mindenhol ugyanaz volt: "Általunk lesz jobb". Az akció menetrendje a következő volt: gyűljün össze egy megbeszélt helyen (Veszprémben ez az Óváros tér, míg itt Fehérváron az Országalma), mindenki viseljen valami sárgát, és hozzon magával zajkeltő eszközt. November 5-én, délután 5 óra 5 perckor pedig egy 5 perces hangzavarral keltettünk feltűnést. Nem állítom, hogy sokan voltunk, de ez nem a helyi szervező SZITI lelkes önkéntesein múlott: iwiwen, myvipen, msn-en hirdették az akciót.

Mivel notórius késő vagyok, így a tervezettnél korábban indultam, és 16.50-kor csatlakoztam a csapathoz. A "viselj valami sárgát" kritériumnak pont a Kodolányis felsőm felelt meg, így azt vettem fel - vesztemre, az Albamagos fotósnak tökéletes címlaptéma lettem. Amint lesz link, egy külön postban értesítelek titeket.

Maga az aktus problémák nélkül lezajlott, ha csak azt nem írjuk fel a nehézségek közé, hogy három perc után már tele volt nyállal a trombitám, és az ötödik perc végére teljesen használhatatlanná vált. Hogy a tüdőmről ne is beszéljünk. Az utolsó pillanatokban pedig néhány szekurittyos is elgördült mellettünk, és ha jól sejtem, nem voltunk a kedvenceik.

Hogy ezzel hogyan sikerült átadni az üzenetet, miszerint "általunk lesz jobb", nos nem tudom. Az biztos, hogy a figyelmet felhívtuk, s talán lesz, aki utánanéz majd, hogy mi volt ez és miért...

Fotók a Fejér Megyei Hírlap oldalán!!!